“Nak operate apa Jat…” – Muat naik foto di Hospital bersalin, Sajat bikin netizen terkejut


Pasti ramai yang sudah mula merindui perkhabaran berita mengenai usahawan kosmetik, Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.
Terbaru, ramai netizen menjadi tertanya-tanya apabila usahawan tersebut ada memuat naik foto memaparkan dia sedang mendapatkan rawatan di Naluri Women & Children Hospital, yang kebiasaannya dikunjungi oleh wanita hamil.

Apa kau buat dekat wad bersalin tu?

Pelik dan musyik apabila mendapat tahu hospital tersebut adalah khususnya untuk ibu yang hendak bersalin, jadi mana mungkin Sajat mengandung?

Owhh nak buat smile line dekat pipi

Selepas melihat semula muat naik yang seterusnya, rupa-rupanya usahawan tersebut sedang mendapatkan rawatan untuk wajahnya.

Nak buat smile line?

Menurut Sajat menerusi salah satu balasan komen, rawatan tersebut adalah proses pemindahan lemak paha untuk disuntik di bahagian tulang pipi supaya nampak lebih anjal.

Nak tampal apa lagi tu?

Seperti kebiasaannya apa sahaja yang dilakukan Sajat, pasti tidak dapat lari daripada kecaman netizen yang tidak henti-henti mahu mengaitkan soal jantina sebenarnya.

Muka kau dah macam lelaki….

Nak buang silikon ke?

Nampaknya Sajat masuk ke hospital tersebut bukanlah ada kaitan dengan masalah kesuburan, sebaliknya dia hanya mahu mendapatkan rawatan wajah agar lebih kelihatan jelita.
Sumber : Nursajat, Trending Hangat

Comments